Just friends, lovers no more
Just friends but not like before

To think of what we've been
And not to kiss again
Seems like pretending
It isn't the ending

Two friends drifting apart
Two friends but one broken heart

We loved, we laughed, we cried
Suddenly love died
The story ended
But we're just friends

Two friends drifting apart
Two friends but one broken heart

We loved, we laughed, we cried
Suddenly love died
The story ended
But we're just friends


好真切的一首歌。

不再是愛人的朋友
不像從前那樣...只是像朋友的相處

回想過去的相處,並且不再親吻對方,似乎是假裝這不會是結局 

我們相愛、我們一起笑、我們一起哭
突然愛消逝了
故事結束了
我們只是朋友

亂翻一下...翻得不好

所有的眼淚都流乾了
像神經病一樣看著以前我們出去玩的照片,逼迫自己回想以前的快樂,逼迫自己去反省,為何走到今天這一步。
過去覺得可以放到我們婚禮mv的照片
現在只能藏進心裡最深處最深處 


我還會遇到另外一個人
像我願意為你改變那樣 為了他改變呢?
我過去所幻想的未來 又要重新勾畫一次沒有你的未來

雖然很痛苦
但我不留念
因為我的付出 得不到同等的回報
我說你自私
其實我也很自私
因為我所有的付出 都期待你同等的回報
只是我從來不說 你也不知道


two friends drifting apart...
two friends but one broken heart

我真的親眼愛來過 我也看到愛是怎麼離開
很...寶貴的經驗吧 

接下來兩個周末
先去墾丁
再去高雄
都是充滿回憶的地方
想必到時候我又會像個神經病一直偷偷在心裡回想以前

typical cancer la 

arrow
arrow
    全站熱搜

    kib80426 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()